lördag 24 augusti 2013

Våran dag...

Idag den 24 augusti 2013 är det hela 6 år sedan jag och min älskade pojkvän/sambo och blivande man blev ett par. Vi har hunnit göra en massa roliga saker under dessa åren och jag njuter varje dag. Det finns ingen annan kille som får mig att känna som du gör varje dag.

Jag är otroligt glad och lycklig att jag får spendera mitt liv med dig. Du fyller mitt hjärta med glädje och värme. Mina känslor för dig växer starkare för varje dag som går. Vi har hunnit flytta ihop, åkt utomlands 2 gånger, förlovat oss, skaffat katt och det bästa av allt är kvar. 

Idag är det även bara 2 veckor kvar tills vi står vid altaret i Kalmar Slottskyrka och säger ja till varandra och lovar varandra evig trohet. Jag längtar så himla mycket efter att få bli din fru och få kalla dig min man och få dela ditt efternamn för resten av mitt liv.

Jag älskar dig av hela mitt hjärta och du betyder allt för mig. Dessa 6 åren har varit dem bästa i hela mitt liv och det på grund av dig. 





Mitt fina hjärta, mitt allt. Tack för att du finns.

 En bild ifrån Skåne 2008




 Denna är tagen på min älskade systers bröllop 2010.




 Denna är tagen på våran förlovningsresa 2008





 Jag i Spanien på våran förlovningsresa 2008



 En gammal bild på oss två :)




 En bild på oss ifrån våran etta vi bodde i maj 2008- november 2009.


Du och jag för alltid, mitt hjärta, mitt liv..

Älskar dig! 

6 kommentarer:

  1. Hej min älskling!

    Ja, nu går dagarna fort tills vi står vid altaret i Kalmar Slottskyrka. Det kommer bli hur underbart som helst. Jag har tänkt på den här dagen länge nu. Det ska bli så kul, snart är även du en Eriksson <3. Den här dagen kommer bli ett fint minne som vi kommer att bära med oss in i vårt blivande äktenskap som man och hustru. Ja tänk att jag snart ska få använda uttryck som min hustru.

    De här 6 åren har varit dem bästa i mitt liv. Vi har hunnit med så mycket skoj tillsammans. Vi har hunnit med två utomlandsresor, bott i två lägenheter och skaffat en helt underbar katt. Jag vill vara din för evigt. Du och jag för alltid. Tänk att man kan vara så här lycklig. Jag älskar dig.

    Din kärlek Krister.

    SvaraRadera
  2. Åh vad fin du är.. Är så lycklig att jag får vara din :) du är underbar.. Hoppas du vet om det... :) Jag älskar dig av hela mitt hjärta...

    SvaraRadera
  3. Ja, det vet jag att du gör gumman och det är jag så otroligt glad för <3. Du är också helt underbar, vacker, rolig. Du är ju min nektarin <3 Jag älskar dig av hela mitt hjärta.

    Din kärlek Krister!

    SvaraRadera
  4. Vad fint :). Är nyfiken på hur ni träffades! Kan du inte skriva något om det?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag och Krister jobbade ihop sommaren 2007.. Det började som en flört men ju längre sommaren gick så hände det något i mitt hjärta.. I slutet av sommaren så möttes vi på ett utställe och vi pratade hela kvällen, jag blev bjuden på drink, vi bytte mail och telefonnummer.. Det slutade med att han följde med mig hem och sen dess har vi alltid varit ett par. :)

      Radera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera