onsdag 11 september 2013

Vårt bröllop 7/9 2013, bästa dagen i våra liv :)

I lördags var det äntligen dags för mig och min älskade att gifta oss.. Jag var vaken vid 06 och började fixa i ordning.. Frukost och dusch stod på schemat bland annat. Älsklingen körde mig och min älskade vän Maria till frisören så vi var där vid 09.30. Där blev det håruppsättning både för mig och tärnan.. Vi blev superfina... :) 

 Såhär började det...





 Så här fin blev min tärna :)






 Detta blev min håruppsättning, blev supernöjd :)





Vi fick skumpa, vi sminkade oss och sen till sist tog vi på oss klänningarna... Älsklingen och hans bestman hämtade oss efter 13. Vi tog massa fina bilder tillsammans med fotografen, inne på Kalmar Slott, utanför och i parken..

Vid 16 var det dags för mig att gå in med min älskade pappa.. Den känslan när jag fick se Krister stå där framme och vänta på mig går ej att beskriva. Och sen att få se alla som kommit för att fira våran underbara dag är en underbar känsla.. Min kusin sjöng Kärleken förde oss samman... Hon var superduktig, fick lite tårar i ögonen och det blev inte bättre då jag stod och kollade i Kristers fina ögon. Min morbror spelade Där björkarna susar på trumpet och han spelade även med i utgångsmarschen som var Trumpet Voluntary. Helt gudomligt fint och jag fick rysningar, så bra var alltihop.

När vi kom ut på trappen inne i Slottet stod alla våra nära och kära och hurrade för oss och blåste såpbubblor och många fina kort blev det. På väg till Förlösa Folkets hus där vi skulle ha festen så körde mammas kompis sin cab och vi fick lite skumpa samtidigt.

Hela kvällen blev helt underbar.. .Många fina tal, roliga lekar, god mat, god tårta och till slut dans..

Denna dagen kommer jag för alltid ha i mitt minne... Den bästa dagen i vårat gemensamma liv. Nu är jag äntligen fru Eriksson. Och vädret var helt underbart, 25 grader varmt och strålande sol och knappt någon blåst alls.. Tusen tack alla som var med och firade våran underbara dag...














Pussar & Kramar
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar