torsdag 1 december 2011

Uppdatering!

Idag är det den 1 december och bara 23 dagar kvar till julafton.!!! Tiden springer iväg och på måndag börjar nästa kurs som är Handikappsvetenskap.. Det går bra i skolan och jag trivs så oerhört bra med mina klasskompisar:) Vi skrattar och har det roligt :)

Men SJ har jag fått nog av nu!! Flera dagar nu så har tåget varit mer än en halvtimme för sent.. Och förra veckan så satt vi fast i 2 timmar mitt ute i skogen och ingen ström hade vi till slut så vi fick sitta och nästan frysa... Och allt detta på grund utav att en lastbil kört igenom bommarna och fastnat så den körde ner en elledning. Visserligen så var inte det SJ:s fel då men alla andra gånger tågen blivit försenade har det varit det. Att dem aldrig kan vara i tid.. Men men vad ska man tro när det gäller SJ....

Igår kväll så var jag och mitt fina hjärta hemma hos mina föräldrar..Mamma var själv då pappa jobbar kväll denna veckan... Lite senare så kom även Maria, Patrik och lilla Linnéa. Hon satt i mitt knä och pratade jättemycket med mig och skrattade.. Riktigt gosigt och kul var det.. Hon var sen så trött och förkyld att hon somnade i mitt knä....=)

Nu har jag tagit helg för jag är ledig imorgon, skönt=)
Pussar & Kramar
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar