fredag 25 november 2011

1 månad kvar till jul!!

Nu är det 1 månad kvar till jul... Jag fattar inte vart tiden tar vägen.. Har städat här hemma och satt upp ljusstakar och gjort lite adventsfint nu=) Har haft heldag idag i skolan och det har varit mycket intressant..

Imorgon ska jag till optikern för att kolla synen, det kan behövas nu när jag har haft migrän i 1 1/2 vecka.. Bokstäverna flyter ihop så är nog dags att kolla synen... Annars blir det plugg imorgon...

På lördag ska Krister hjälpa mamma och pappa att måla deras köksbord... Och jag ska plugga bland annat. På kvällen ska jag dra ut med min underbara vän Jessica..=) det ska bli riktigt nice att dra ut och rocka lite :)

Nu ikväll så rymde våran älskade katt Molle.... Han var borta över 2 timmar.. Jag var riktigt orolig och var ute länge sen o letade...Men jag hittade honom inte... Men efter mer än 2 timmar så satt han utanför balkongdörren och jamade så då fick han komma in.. Skönt att ha honom hemma igen :)

Ha en härlig helg allihopa
Pussar & Kramar
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar