fredag 30 december 2011

Julhelgen 2011

Ska berätta lite om julafton... Jag spelade först trumpet i Två systrars kapell på gudstjänsten.. Det gick över förväntan bra och jag var mycket stolt över mig själv.... 

Sen gick vi hem till mina föräldrar en stund och hälsade god jul bland annat... =) Sen bar det iväg till Trekanten där Kristers ena syster Susanne med sin man Magnus och barn bor.. Där var det full rulle och mycket god julmat bland annat..=) Vi såg på Kalle Anka, mycket trevligt sällskap och det blev en väldigt lyckad julafton i år=)  Fick mycket fina saker som jag är väldigt nöjd över=) 

På juldagen, på förmiddagen så var Kristers syster Ellinor och hennes man Micke på besök hos oss. Det var länge sen dem var hos oss nu eftersom dem bor i Skåne men det var trevligt=) På kvällen blev det utgång till sandra.. Mycket folk men trevligt hade vi, och vi dansade och roade oss... 


På annandagen var vi hemma hos Susanne och Magnus och barnen igen på syskonträff med Kristers alla fyra systrar och respektive.. Vi beställde hem mat och spelade spel och massa annat=) 


Julhelgen har varit kanon och väldigt skönt med ledigt just nu=) 


Pussar & Kramar
A

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar