söndag 18 december 2011

Lilljulafton!!!

Igår firade vi lilljulafton hemma hos mina älskade föräldrar.. William ska vara hos sin pappa över jul och jag och min älskling ska fira jul hos hans ena syster med familj i Trekanten. Det var jag, Krister, Mamma, Pappa, Maria, Patrik, William, Linnéa, Andreas, Martina och min farfar och hans fru Wiwi.

Vi åt god mat, drack gott och bara umgicks :) Sen kom tomten på besök och gav William och Linnéa några julklappar och även jag och Krister fick några:)









Det var en mycket trevlig dag/kväll.. Det blev sent och vi kom hem vid midnatt...
Idag har vi varit hemma hos mina föräldrar igen och ätit, fikat och sen har jag busat massa med William och Linnéa. Denna veckan är fullproppad, ledig imorgon men sen går jag i skolan tisdag och onsdag..Sen slutar jag skolan för detta året..=) Ska jobba på torsdag och fredag och sen på kvällen ska jag öva i kyrkan inför julafton då jag ska spela=)

Pussar & Kramar
A

1 kommentar:

  1. Hej Gumman!

    Ja det var det verkligen, kul att kunna vara med och fira jul på två håll =D. Det var god mat och som vanligt jättetrevligt sällskap. Fina bilder du lagt ut på din blogg =). Älskar dig du och jag för alltid. Din kärlek Krister!

    SvaraRadera