torsdag 3 februari 2011

!!!

I fredags var jag och älsklingen på Sandra och dansade till Donnez:) Var en underbar kväll med underbar musik och härliga grabbar i bandet:-) Har nog inte dansat så mycket på en kväll som jag gjorde då och detta kommer jag leva länge på..:-)
I lördags så var jag och älsklingen och gjorde olika saker..Vi var på Ölands Köpstad bland annat och bara umgicks..:-)

I söndags så firade vi Krister och hans familj kom hit på fika och tårta.....=) Hans pappa, sambo, hans morbror och systrar med familjer var här och det var jättetrevligt tycker jag..=) Han fick mycket bra grejer som han kan ha nytta utav....

I dag så har vi varit på en konferans i Kalmarsalen då vi fick lyssna på tre föreläsare om den digitaliserade barndomen, det var en hel som var intressant=)

Imorgon blir det gymmet på förmiddagen...Jag har varit ganska mycket på gymmet nu denna veckan men det är bara skönt att röra på sig och man mår så mycket bättre utav det.=) Det är bra för både min mage och för mina ryggproblem..

Det är redan tredje februari idag... Jag tycker det går väldigt fort och det är jag bara glad över för nu vill jag ha vår så man kan gå långa promenader och ta en fika på uteplatsen...

Det var allt jag hade o skriva idag men på återseende:-)
Pussar & Kramar
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar