fredag 28 januari 2011

Fredag 28 januari!



Idag är det fredag och jag har ledigt ifrån skolan fram tills tisdag:-) Igår så fyllde min underbara pojkvän 24 år och då bjöd jag på sång och frukost på sängen på morgonen innan han stack till jobbet.. Jag gjorde även en tårta innan jag stack till skolan...

Igår hade vi först grupparbete och sen hade vi litteraturseminarium... Sen var det bara att åka hem och fixa ordning tills vi skulle fira Krister... Först kom min bror Andreas och hans Martina, sen kom syrran Maria och hennes Patrik och lilla William. Sist kom min pappa.. Mamma var tyvärr sjuk men jag hoppas hon blir frisk snart... Vi bjöd på kakor, kaffe och sen tårta som jag hade gjort...:-) Krister fick blommor och fina glas bland annat :-)

Idag tvättar jag bland annat... Ska väl läsa lite till föreläsningen på tisdag men annars blir det ganska slappt..:) Men ikväll är det Sveriges semifinal som gäller:-)

I helgen blir det både ta de lugnt och sen fira Krister med hans familj på söndag:-)




Lilla William åt både glass och tårta igår, de tyckte han var gott...:-) Han börjar bli en stor kille nu:-)



Krister, Martina och Andreas





Pappa och Patrik!

Pussar & Kramar
A






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar