måndag 14 februari 2011

Måndag igen!

Nu är det måndag igen.. Tiden går så himla fort..:-) I lördags var jag och älsklingen hemma hos min syster o hennes man och lilla William..Vi åt tacos och ostkaka till efterätt:-) Vi kollade på melodifestivalen där borta.. Mamma och Pappa kom också en stund och kollade på den också...:-)



Lilla gullungen som hade en oerhört fin tröja på sig:-)




William och Krister..:-)

Igår så firade vi Philippa som fyllt 2år..:-) Hon fick fina saker och det var väldigt god tårta...... :-) På kvällen var jag och älsklingen på Pizzeria Viktoria och åt och firade alla hjärtans dag eftersom han jobbar kväll denna veckan...:-)

Idag har jag varit på gymmet och tränat lite..:-) Nu ska jag snart fortsätta med min individuella examinationsuppgift och se om jag kommer någonstans med den:-)




Philippa försöker blåsa ut ljusen på tårtan, så söt:-)

Pussar & Kramar
A




1 kommentar:

  1. Hejsan Älskling! Det är roligt att du fått en sån fin blogg. Jag brukar gå in och kolla ibland ifall du skrivit något nytt.
    Nu kan man äntligen kommentera den =).

    Du och jag för alltid. Jag vill alltid finnas här för dig. Du är det bästa som hänt mig. Puss och kram din älskling krille!

    SvaraRadera