torsdag 24 februari 2011

3 1/2 år med hjärtat

Idag är det torsdag och jag har varit på föreläsning i en och en halv timme i morse och nu har jag har långhelg till tisdag. Men det får bli lite pluggande i helgen i allafall...
Idag firar jag och älsklingen 3 1/2 år tillsammans. Tiden går så fort.. Men jag är så lycklig just nu... Jag har hittat den som jag vill dela resten av mitt liv med och det är det inte många i min ålder som gjort. Jag trodde aldrig jag skulle hitta en sån fin kille som Krister, men de gjorde jag och jag kan inte göra något annat än att le... Jag älskar Krister Eriksson av hela mitt hjärta och det kommer jag alltid att göra.=)

Denna helg är ganska fullspäckad ändå... Imorgon kväll ska jag och Krister tills hans ena syster med familj i Trekanten för att äta lite middag och ha lite fredagsmys:-) På lördag ska vi hjälpa min syster o hennes man med att köra grejer ifrån hans hus på Öland till Kalmar. På kvällen ska Krister på hans kompis 25 årsfirande och då ska jag vara hos mina föräldrar och ha lite lördagsmys.

På lördag fyller min mamma 58 år men vi ska fira henne lite lätt med fika i familjen bara på söndagen..=) Jag hoppas att denna helgen blir riktigt rofylld:-)

Ha de bra och ta hand om er allihopa
Pussar & Kramar
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar