onsdag 12 januari 2011

NY uppdatering!

Det var ett tag sedan jag skrev här på bloggen.... Jag har gjort en hel del sen jag skrev här sist... Matilda har bland annat varit här. Vi kollade på Twilight filmen Eclipse, de var länge sen så de var kul... Vi åt popcorn och drack läsk. Jag har även spenderat en hel del med min kära vän Jessica, då vi kollat på två säsonger av OC.

På trettondagsaftonten så bjöd jag och min underbara pojkvän på kalkon, potatis och sås och god sallad. Min mamma, pappa, syster och hennes man Patrik kom på middag. De var jättetrevligt tycker jag. Det är alltid roligt när de kommer folk på besök hemma hos oss.

Helgen som varit var ganska skön..=) i lördags så var vi hemma hos mina föräldrar och hjälpte dom lite med att städa undan julen och sen blev vi bjudna på mat. Medan krister var hos sin kompis på kvällen så hade jag sällskap utav Jessica=) I söndags så var jag och krister på ikea och kollade lite=) Sen på eftermiddagen var vi hemma hos min syster och man och fikade.

Nu är det inte många dagar kvar på mitt lov.. På måndag börjar jag igen. Man har varit ganska bortskämd med att kunna sova ut om dagarna och göra precis som man känner för. Men ska bli skönt att komma igång igen=)

Imorgon ska jag följa med min syster och systerson William till sjukhuset då William ska göra allergitest.

ha de så bra tills vi hörs igen=)
Pussar & Kramar
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar