söndag 16 januari 2011

Helgen som varit!

Nu är denna helgen slut... Har varit en ganska bra helg:-) I fredags kväll så satt jag och älsklingen vid tvn och kollade på lets dance.. En ganska avslappnad och skön fredag då han varit sjuk halva veckan... Igår så följde jag med min mamma och pappa till mina kusiner i Nybro.. Vi firade min morbror som fyller 46 idag...:-)

Men först var vi en sväng hos min kära mormor...Var härligt att träffa sin kära lilla mormor igen... Men också väldigt jobbigt att se henne ligga i sängen och se så ynklig ut... Lilla mormor som man har varit hos så ofta när man var liten...
Tänk dom gångerna som jag var där och sjöng Vipp på rumpan affären och skrattade jättemycket...=) Eller när vi läste boken om lilla hunden Seppin som gick till affären varje dag och kom hem med en bullpåse i munnen.. Det är sånt man aldrig kommer att glömma...:-) Känns så konstigt att se när man annars har varit van vid att se henne så pigg men det är inte så konstigt när hon fyller 88 i år.

De var jättetrevligt hos morbror och kusiner, var kul att träffa alla sina släktingar igen och prata och annat..=)

Idag har jag och älsklingen varit hos mina föräldrar en stund..har även varit och matat Kristers systers katt eftersom dom är iväg.. Sen nu ikväll var vi hos Maria, Patrik och William... Vi fikade och sen lekte vi för fullt med William..:-)

Imorgon är det skola igen för min del..Kommer kännas konstigt att sätta sig vid en skolbänk igen men det ska bli spännande i allafall... Går visserligen bara i skolan imorgon denna veckan men måste skaffa fram böcker och sånt...

Hoppas denna veckan blir till belåtenhet för alla... Ha de bra tills vi hörs igen..

Pussar & Kramar
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar