måndag 3 januari 2011

2010/2011

Nu är det nytt år igen. Jag välkomnar 2011 och hoppas att 2011 blir ett bra år. Har varit en del motgångar så önskar nu att 2011 blir mitt år:-)
På nyårsafton jobbade jag från 07.15- 16.15. Sen kom Krister och hämtade mig, vi kollade på fyrverkerierna vid slottet och sen åkte vi hem och duschade och gjorde oss i ordning för nyårsfirandet vi skulle på...

Vi var hos mammas och pappas granne som bor på deras gård som vi känt i evigheter. Där var vi 20 personer ungefär, både unga och gamla... Det var hur kul som helst.. Det var god mat, god dricka och gott sällskap...:-) Vi skålade vid tolvslaget och hade de trevligt...:-)

Första dagen på 2011 var jag och älsklingen hemma hos hans syster och familj i trekanten.:-) Vi fick god kladdkaka och god mat...Vi var där ett par timmar..:-)

Igår så tog vi de ganska lugnt, var på modehuset en sväng med älsklingen och min underbara vän Jessica.. men annars var de ganska lugnt...

Idag har jag och Krister varit hos min syster och William och lekt. Jag och Krister var även i affären med William och han fick åka pulka dit.
Ikväll kommer Matilda hit som är hemma i Kalmar och hälsar på, vi ska se på film och äta popcorn....

Har haft en ganska bra start på 2011, låt det fortsätta så
Pussar & Kramar
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar