lördag 20 november 2010

Ny uppdatering!!

Var ett tag sedan jag skrev nu...har hänt en del... Nu har det gått 2 veckor på min VFU:-) Men jag var bara på praktiken i måndags för sen blev jag tyvärr sjuk med hög feber, huvudvärk och en jäkla hemsk förkylning:( Men nu är jag frisk som en nötkärna, lite trött kanske men de går:-)

Igår efter praktiken så åt jag och krister lite mat och gjorde i ordning oss för att åka till hans pappa o sambo för och fira fars dag i efterskott:-) När vi kom dit var även kristers ena syster med familj där så vi fikade och lite så...:-) Framåt åttatiden så åkte vi och storhandlade, kanske inte är så kul o veta men men....

Idag så skulle krister träffa lite kompisar så jag passade på att åka till min kära mormor i Nybro tillsammans med mamma, pappa, storasystern och lilla William.. Det var ett tag sedan jag träffade lilla mormor så de var skönt o träffa henne...Och hon var ganska pigg, vilket var väldigt skönt att se eftersom hon inte varit så pigg på sistone...Och jag vill gärna ha min mormor i livet så länge som det bara går...<3

Ikväll har jag varit hos mina föräldrar och där var även syrran och William också så jag busade mest med William, spelade lite boll och så...Han är för go lilla busfröt...

Imorgon är det söndag, ska bara ta de lugnt på dagen, sen ska jag träffa min underbara vän Maria som jag inte träffat på länge..<3

ha de bra så länge..

Pussar & Kramar

A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar