onsdag 3 november 2010

Onsdag 3 november

Nu är det vecka 44 och redan onsdag.. Gud vad tiden springer iväg...Denna veckan har det varit en hel del skola och träning på gymmet bland annat.. I måndags var man ledig och då var jag hemma hos min underbara syster och lekte och busade med mitt lilla busfrö till syskonbarn William...Han är underbart söt och man blir bara glad utav att umgås med honom..=) Igår var jag hos läkaren, tog lite prover...Blev lite mycket så man svimmade...Men de gick bra till slut=) Var ganska trött när jag kom till skolan men gick bra:-) Var även på gymmet på kvällen, alltid skönt att röra på sig och när man ser resultat så blir man bara så glad, har redan gått ner 2 kg och det bara på 3 veckor:-)

Imorgon är det sista dagen på dramakursen för min del och då betyder de knytkalas...Så har faktiskt bakat nu ikväll och det blev en hel del chokladmuffins men jag har också bakat sockerkaka, mums:-) Ska bli tråkigt med sista dagen men kommer komma tillbaka till avslutningen i januari=)

Nu blir det sängen, godnatt alla goa människor där ute!

Pussar & Kramar

A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar