måndag 8 november 2010

Måndag 9 november

Idag har man varit ledig, har varit jätteskönt:) Imorgon börjar min VFU som jag ska ha nu i 5 veckor:) Ser fram emot det men jag kommer sakna dramat jättemycket. Jag har haft en jättebra helg..

I lördags kväll var jag, krister, mina underbara vänner Jessica och Linda och sen min kusin Ann-Sofie på sandra då scotts spelade:) Hade en helt grym kväll och de var så härligt att se och dansa till dom:-) De kommer jag definitivt göra flera gånger.. Igår så var jag ganska trött efter lördagskvällen så jag slappade mest hemma. Var hemma hos mina föräldrar på kvällen och jag och mamma gick hem till min lilla William. Vi lekte lite med William=) Sen kom krister dit också.. Vi avslutade kvällen med te och lite mys=)

Hela denna veckan jobbar krister kväll så vi kommer inte träffas så mycket, tråkigt men det går sakta men säkert;) Vi får se vad som händer nu ikväll, de blir nog bara till att tända lite ljus och ta de lugnt..

Ha de så bra nu tills vi hörs igen..

Pussar & Kramar

A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar