fredag 6 februari 2015

Premiär närmar sig

Nu närmar sig premiären utav fotbollsallsvenskan 2015. Den börjar visserligen inte förräns vid påsk men de går fort. Hoppas på ett bra fotbollsår för bästa Kalmar FF.

Det är spelare som har lämnat och gått till andra klubbar och det är nya spelare som kommit in.. Träningsmatcherna är till för att spela ihop sig som ett lag och få ihop alla lagdelarna. Jag tror och hoppas på att dem kommer få ihop detta något sånär till allsvenskan drar igång.

Jag längtar verkligen tills säsongen drar igång och att jag får stå i Kalmar FF klacken och sjunga mitt lag till nya segrar igen.

Att man kan ha så mycket kärlek till ett lag, det undrar jag :)

Och eftersom jag nu är medlemsansvarig i Kalmar FF:s supporterunion så hoppas jag på att många bestämmer sig för att bli medlemmar så att vi blir flera som brinner för Kalmar FF.




Guldfågeln Arena, snart ses vi igen :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar