lördag 14 februari 2015

Barnvakt

I eftermiddag och ikväll är jag barnvakt åt min älskade systerdotter Linnea. Min syster, man, mamma, pappa och ett vänpar till dem är på Kalmarrevyn.

Vi har varit ute och lekt en stund då vi gungade, klättrade klätterställning och busade som vanligt. Vi gick in och har fikat, ätit lite macka och yoghurt och myst lite i soffan. Hon gick och la sig strax efter 19 och somnade på 10 minuter.

Var inne och kollade på henne för en stund sedan. Hon sov så sött.

Har varit en mysig eftermiddag/kväll och nu är det dags för mig att sätta mig framför soffan och ha mellomys framför tvn och Robin Paulsson som är en stor favorit hos mig :)


Varit en skön dag idag då jag varit på stan med min kära föräldrar, shoppat lite kläder inför Vilmas dop på lördag. Vi tog även en fika.

Ha en mysig kväll allihopa:)

Ta hand om varandra:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar