måndag 2 februari 2015

God kväll :)

Godkväll på er alla fina bloggföljare. Helgen har varit bra. I lördags var jag och mannen hos hans pappa och sambo Ann-Christin på god mat och god efterrätt. Mina två äldre svägerskor Susanne och Sylvia var även där med sina familjer.

Det var mycket god mat och jättegod efterrätt och mycket skratt. Vi kollade på diabilder från när Susanne och Sylvia var små. Och det var extra roligt att se då dem är tvillingar:)

Vi var där några timmar och de behövdes verkligen. Varje tid jag får spendera med nära och kära är oerhört viktigt för mig.

Igår var jag på Kalmarjouren, röntgen och ortopeden för min onda fot. Har fortfarande väldigt ont och har svårigheter med att stödja på foten. Dem hittade inget utan en kraftig vanlig stukning som kan ta tid att läka.

Var på vårdcentralen idag, är nu sjukskriven veckan ut och får sjukintyg. Tråkigt för jag vill verkligen iväg och jobba nu men måste ha denna veckan för att träna upp foten bland annat och för att kunna bli riktigt bra.




Hoppas alla har en fin måndag.

Var rädda om varandra, ta inte varandra för givet. Ta tillvara på varje minut. Man vet aldrig när det ofattbara händer. Ge någon en komplimang så kan du göra den personen lycklig för en stund. Tänk på det :)
 

Natti :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar