söndag 26 oktober 2014

I med och motgång- alltid FBK-are ❤️

Tänkte skriva ett inlägg om matchen Linköping mot mitt älskade Färjestad BK. Surt förlust minst sagt:( 

Det finns bra spelare i truppen och vi ska inte ligga så här långt ner. Jag känner att det är bättre att låta dem spela ihop sig i kedjorna. Vinsterna kommer, jag lovar. 

Allt är inte bara målvaktens fel. Jag lider med dem. Framförallt PW. Det var inte två snabba mål i baken hans självförtroende behövde eller mådde bra utav. 

Jag vet att dem kan. Dem har så pass bra spelare i truppen. Självförtroendet är inte på topp. Jag förstår att killarna är besvikna som vi fans också är. Men vad hjälper det spelarna att alla klankar ner på dem, skriker och kastar skit på dem. Dem vet mycket väl att det går dåligt. 

Stötta laget i med och motgång! Det har jag alltid gjort och kommer alltid att göra det. Vad som än händer så kommer jag aldrig sluta älska Färjestad BK. 

Visst är jag också besviken men är övertygad om att Färjestad vänder detta. Jag ger aldrig upp hoppet. 

Efter matchen satt jag faktiskt med tom blick och tårar i ögonen för jag lider så med killarna. Min kärlek är så stor för laget så jag vet inte vad jag ska göra. Det gör ont att förlora men tillsammans blir vi starkare! 

Sen en sista sak. Tycker det är oerhört trist att vissa utav spelarna inte tackade klacken efter matchen. Jag tror att det var besvikelsen som tog över. Allt dem ville var ju att ge fansen en vinst. Men dem har bett om ursäkt och nu vänder vi detta! 

Färjestad i med och motgång 
Vi är Färjestad 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar