måndag 4 november 2013

Rödvit Kärlek!!

Igår var jag på plats på Guldfågeln Arena för att se mitt älskade Kalmar FF spela sin sista match för säsongen. Jag stod i klacken som vanligt och det var ju så underbart att sluta med en vinst och Kalmar FF slutade på plats 4. Tack för en helt grym säsong. 

Det var även sista matchen för Nanne Bergstrand och kaptenen Henrik Rydström. Jag fick gåshud och även en tår då Henke avtackades. Lite svårt att förstå att han gjort sin sista match i Kalmar FF. Han har ju alltid funnit där så länge jag kan minnas. Han har ju på något vis varit Kalmar FF i alla dessa åren. Han har gjort så otroligt mycket för Kalmar FF.

Och jag är oerhört tacksam för allt han gjort. Kommer kännas konstigt att inte se honom på planen. Men hoppas att han får en annan roll inom Kalmar FF. Det jag har gillat mest med Henrik Rydström är inte bara hans spel på planen utan att han inte är rädd för att säga vad han tycker.

Och till sist vill jag även nämna Nanne Bergstrand, han har varit en helt otrolig tränare och han har faktiskt lett oss till Sm guldet 2008. 

Kommer fortsätta att stötta och följa Kalmar FF så länge jag lever och nästa säsong ser jag redan fram emot :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar