tisdag 12 november 2013

Fars dag

I söndags var det fars dag. I lördags var jag och mannen hemma hos mina älskade föräldrar och firade min pappa på fars dag. Jag är så tacksam för varje dag som jag får ha min pappa i livet. Han betyder väldigt mycket för mig och han finns alltid där för en och det uppskattar jag verkligen. Vi fick mat och jättegod efterrätt.

Det är jättefint med fars dag men jag tycker att man ska visa uppskattning för sin pappa varje dag och inte bara ha en dag som man visar uppskattning och jag försöker visa min pappa uppskattning så mycket det bara går.

I söndags var vi hemma hos min mans pappa och sambo. Där blev det god fika och god tårta och en trevlig förmiddag spenderades där. På kvällen var det dags för fotbollsträning med korpen igen. Det var väldigt roligt som vanligt och skönt att röra på sig.

Denna veckan blir det jobbcoachkurs, lite firande av födelsedag och dop i skåne och fotbollsträning :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar