onsdag 27 november 2013

:)

Har på sistone bakat lite lussekatter och brödbullar. Jag tycker det är otroligt roligt att baka. Vissa säger att jag har det efter pappa som jobbat många år som bagare men jag vet inte :) I söndags var jag och min älskade man hemma hos hans syster Susanne med familj i Trekanten. Vi blev bjudna på jättegod älgmiddag :) På kvällen hade jag fotbollsträning, lika roligt som alltid. 

Snart ska jag iväg till Lernia på personligt samtal och sen i eftermiddag blir det övning i kyrkan inför söndag då det är första advent. Ska spela trumpet igen och det är alltid lika roligt.. 

Det är julfest här hemma i området på lördag också. Tänkte även baka lite pepparkakor faktiskt. :) 

Igår köpte jag en ny vinterjacka till mig. Så nu slipper jag frysa när jag går :) 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar