söndag 26 maj 2013

Rödvit kärlek....

I torsdags var jag och min syster Maria på Kalmar FF mot Öster på Guldfågeln Arena.... Vädret var underbart och det var upplagt för derby:) Vi cyklade in och vi stod i klacken...

Jag måste säga att detta var helt underbart, att stå i klacken och får skrika och sjunga för sitt älskade lag.. Och vilket spel Kalmar FF hade då, helt underbart som supporter att kolla på... De första 45 var helt makalöst bra... 

Där skulle vi definitivt ha avgjort hela matchen.. Men det dröjde ända till matchminut 89 innan Mcdonald satte 3-1 och vem som är Smålands stolthet var självklart.. 

Och Melker Hallbergs frispark, min glädje visste inga gränser, ett oehört läckert frisparksmål.. Jag tycker Melker är en helt grym fotbollsspelare och han har blivit lite av en favorit hos mig... Och Paulus Arajuuri som räddade Kalmar på mållinjen.. Han tycker jag också är en outstanding fotbollsspelare och han har också blivit en personlig favorit hos mig... 

Smålands nummer 1 är KFF :) 

Pussar & Kramar
A




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar