lördag 4 maj 2013

:)

Ännu en helg är här... Tiden bara springer iväg.. Nu är vi inne i maj och nu är äntligen våren här känner jag...

På valborgsmässoafton var jag borta vid kullen här hemma i Norrliden.. Där var det lotter, hoppborg, kiosk och sen tändes elden... De var rätt mycket folk.. Tog inga bilder men var där några timmar.. Sen följde jag med min underbara vän Jessica och Philippa hem till dem ett par timmar.

1 Maj var jag ledig och då var jag ute i det fina vädret med min underbara vän Jessica och Philippa.. Min Krister var hemma och var sjuk, har så varit sen i tisdags. Vi åt glass, var i sandlådan bland annat.

Min underbara vän Jessica

Philippa leker och bygger tårtor i sanden...














Jag har även varit ute med Maria, William och Linnéa i sandlådan...




Pussar & Kramar
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar