fredag 18 januari 2013

EXAMENSDAGEN :)

Idag är en stor dag :) EXAMENSDAGEN är här :) vaknade precis och har en lång morgon framför mig :) det ska bytas om, sminkas, fixa frisyr och lite annat smått och gott :) sen vid 12:00 blir det examensavslutning på Teleborg Slott med 3 rätters bland annat :) blir förhoppningsvis utgång senare ikväll med lite klasskamrater :) dessa 1,5 åren har gått så fort. Det kändes som om de var igår som jag sökte och kom in. Det har inte varit en dans på rosor men det har varit lärorikt och roligt samtidigt. Har träffat så otroligt fina människor och vi har haft otroligt kul ihop :) tackar alla som har stöttat mig under studietiden..Vill tacka min familj och mina vänner och alla jag känner som har stöttat mig. Mamma och Pappa, vad skulle jag vara utan er?? Och inte minst min underbara sambo, utan dig hade de inte gått :) Älskar dig av hela mitt hjärta.. Jag har blivit en helt ny människa under studietiden och fått ännu mera insikt i att man ska ta vara på varandra och inte ta sitt liv för givet eller någonting för den delen.. Nu är det jobbsökande som gäller, troligtvis arbetsförmedlingen tyvärr men det ska jag inte tänka på idag för idag ska jag fira och njuta hela dagen :) Pussar & Kramar

1 kommentar:

  1. Stort grattis till din examen gumman och ett fyrfaldigt leve hon leve, hurra hurra hurra hurra. Du har verkligen slitit hårt och du har spenderat många sena nätter uppe i vardagsrummet och vid datorn. Du har suttit på tåg som stått stilla och någon enstaka gång utan till och med värme.

    Det kommer gå kalas för dig. Du är verkligen gjord för det här jobbet. Du är det bästa som hänt mig. Du och jag för alltid.

    Jag älskar dig <3 din kärlek Krister!

    SvaraRadera