torsdag 10 januari 2013

Det närmar sig!!

Efter 1 veckas sjukdom är jag nu på benen igen... :) oerhört skönt då det inte är långt kvar i skolan.. Sitter nu på tåget på väg hem ifrån skolan.. Idag har de varit opponering på varandras examensarbete.. Är lättad då jag bara har små justeringar att göra innan jag är helt färdig och kan skicka in det så jag får ett slutgiltigt betyg :) nu är jag ledig fram tills på onsdag då det är skola igen.. På fredag är det äntligen dags.. EXAMEN är då här :) de känns helt overkligt och konstigt men skönt samtidigt, som man kämpat med pendling och uppgifter och arbeten hit och dit. Är så otroligt stolt över mig själv om man får skryta lite :) att äntligen ha en färdig utbildning är allt jag önskat mig plus att jag får jobba med det som jag älskar mest, att få hjälpa andra människor så att deras liv blir meningsfullt :) dessa ett och ett halvt åren har gått väldigt fort, har stortrivits på varenda praktik och lärt mig ännu mera saker.. Och då ska vi inte glömma alla underbara klasskamrater, utan er hade denna tid inte varit så rolig som den har varit :) och Berlin resan i maj förra året var ett minne för livet och jag hade verkligen superkul hela resan igenom :) pussar & kramar

4 kommentarer:

  1. pappa och jag är stolta över dig, du har kämpat på bra.

    SvaraRadera
  2. Hej Gumman!

    Jag tycker du har grejat det här med pendling och studier riktigt bra. Du har verkligen varit jätteduktig och verkligen kämpat till 100%, Kul att du dessutom fått bra omdömen på dina praktiker.
    Skönt att du snart är helt färdig med ditt examensarbete.

    Du och jag för alltid. Jag älskar dig <3.

    Din kärlek Krister!

    SvaraRadera
  3. Hej vännen! Och stort GRATTIS till din kommande examen. Vill du så hälsa gärna grattis till alla i klassen-ja Ann slutade ju. Gott att ha det över sen. Lycka till i framtiden med jobb, fritid pojkvännen-ja allt du tar dig för. KRAM Maria Persson

    SvaraRadera