onsdag 1 augusti 2012

I lördags eftermiddag/kväll firade vi min systers 35 årsdag.. Det var mycket trevligt med god mat och god efterrätt... Roligt att träffa alla igen och härligt med så många härliga ungar... Underbart väder med underbara människor...:)

I söndags halkade jag på jobbet, klev snett med foten och knäckte ryggen.. Var på vårdcentralen i måndags och de var iallafall inte fel på kotorna utan det var svullet vid senorna precis vid ryggkotorna.. Så fick värktabletter som jag knaprar för fullt nu för att kunna ta mig igenom dagarna. Fick vara hemma från jobbet i måndags och igår tyvärr :/ idag har jag varit ordinarie ledig men imorgon är det dags för jobb igen

Nu är det bara 2 veckor kvar på sommarjobbet.. Sen har jag lite ledigt innan skolan börjar igen den 4 september.. Då börjar jag min sista termin på Omsorgsassistentutbildningen. Det har gått så oerhört fort. Jag trivs så underbart bra med alla i klassen och det kommer bli sorgligt att sluta men när denna terminen är slut så är jag färdig omsorgsassistent och det ska bli så skönt och få börja jobba på riktigt.

Idag har jag och mitt fina hjärta haft besök av hans syster Susanne och hennes man Magnus och deras fina barn Frida och Maria.. Vi fikade lite och barnen lekte med lego.. Det var mycket trevligt.. Alltid roligt att ha besök..

På lördag är det tänkt att åka till Karlskrona några timmar.... Hoppas på fint väder också...

Sen har jag ett ordspråk för dagen..

Lär dig livets stora gåta,
älska, glömma och förlåta!

Pussar & Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar