söndag 5 augusti 2012

 Helgen:
Ännu en helg har gått... I fredags kväll var Maria, Patrik och lilla Linnéa här hos oss.. Vi grillade och satt en bra stund ute på vår uteplats och åt och hade de mysigt i det fina vädret... Vi tog även en liten fika.. Det var mycket trevligt..

Igår var jag, mitt fina hjärta och vår underbara vän Jessica i Karlskrona. Vi åkte tidigt på morgonen och kom hem halv fyra... Vi gick på stan, åt gott och bara njöt av lite ledigt... Det var trevligt att komma iväg lite..

Idag har jag och mitt fina hjärta varit ute i Trekanten och kollat på när hans systerdotter Frida spelade fotboll i Trekanten Cup, alltid kul att titta på när Frida spelar :) Vi gick sen med dem hem.. Vi åt mat tillsammans och sen kom även Kristers andra syster Kristina, Micke och barnen Simon och Filip :) Vi fikade och kollade på AIK mot Kalmar FF på tvn där vårt älskade Kalmar FF vann med 2-1 :) 

Imorgon: 
Imorgon är det 32 år sedan min älskade storebror Andreas föddes. Jag säger här grattis ifrån djupet av mitt hjärta. Jag kunde inte ha fått en bättre storebror är honom.. Han är min stora förebild och jag är mycket stolt över honom.. 

Imorgon är det även 8 år sedan mitt fina hjärta blev morbror till Frida.. Hon har funnits i mitt liv sen hon var 3 år och vad hon har växt. Hon är så duktig och jag är även stolt över henne att hon har kommit så långt redan:) 


Snart dags att lägga sig då det är jobb imorgon igen!! 


Pussar & Kramar
A

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar