tisdag 24 juli 2012

4 årig förlovningsdag:)

Idag har jag och mitt fina hjärta 4 årig förlovningsdag:) tänk vad tiden går men jag är så lycklig. Lyckligt lottad som har en sån fin kille i mitt liv.. Har fått underbara blommor idag och vi har varit ute i stan nu ikväll och ätit, vi tog även en mingolfrunda på stensö:) en underbar kväll med en underbar man :) längtar tills den dagen då du och kg äntligen gifter oss:) imorgon är de jobb igen men ska njuta lite av de sköna vädret också :) pussar & kramar

1 kommentar:

  1. Hej Gumman!

    Ja, det var verkligen en trevlig kväll. Ännu en dag som kommer läggas i arkivet. Roligt att du tyckte om blommorna. Alltid kul att köpa lite blomster till dig. Du är ju det käraste jag har=).

    Du och jag för alltid. Jag älskar dig.

    Din kärlek Krister!

    SvaraRadera