måndag 27 augusti 2012

5 års resan med mitt fina hjärta. Kreta 16/8-23/8

Den 16 augusti flög jag och mitt fina hjärta till Kreta för att fira våran 5 årsdag... Vi flög ifrån Kalmar och vi hade det helt underbart skönt.. Bara han och jag och värmen.. Vi solade och badade både i poolen och i havet varje dag. Inte en grad under 30 och inte regn en enda dag på hela veckan. Det var underbart skönt att komma iväg och njuta av varandras sällskap och fira våran 5 årsdag.

Vårt hotell var superfint och vårt hotellrum var helt underbar och utsikten kan vi inte klaga på.. Vi hade utsikt mot havet och morgonsol.. Så där åt vi frukost ibland. Förutom sol och bad var vi även på en liten dagsutflykt. Vi åkte ett tuff tuff tåg. Vi åkte upp till Grand Canyon i bergen och kollade på alla underbart fina klippor bland annat.. Vi har även ätit god mat, både vanlig och grekisk.. Vi var även på en sportbar och tog drinkar och kollade på Everton mot Manchester United. En hel vecka gick fort men vi hade de verkligen underbart. Man brände sig lite men fick även fin färg... Den 23/8 flög vi hem till Kalmar igen..

I fredags firade vi 5 år. Men eftersom jag fick vattenblåsor på min rygg pga brännskada från solen plus min inflammation i hörselgången så blev de ingen mat på restaurang men Krister köpte hem lite mat så åt vi här hemma istället. Jag är så glad att jag fått spendera 5 år utav mitt liv med den underbaraste killen som finns. Många fler år ska det bli. Jag älskar dig Krister...










Lite blandade bilder! Den sista är ifrån vår fina utsikt som vi hade ifrån vår balkong:)

Pussar & Kramar
A

2 kommentarer:

  1. Vad mysigt det ser ut. Jag undrar när jag och Patrik ska åka iväg på våran bröllops dag

    SvaraRadera
  2. Hej Gumman! Ja man längtar redan tillbaka. Det var verkligen skönt att vi kom iväg i år. Det var som sagt väldigt avkopplande. Kul att vi kunde bada och sola så mycket. Det var verkligen pricken över I:et på den här semestern =). Du och jag för alltid. Jag älskar dig <3. Pusssss.

    SvaraRadera