tisdag 8 november 2011

Allt möjligt..

I torsdags var jag i Ullared med två utav mina kusiner... Jag fick skjuts till stationen utav mitt fina hjärta och där väntade mina två kusiner Ann-Sofie och Josefine..=) Bussen gick vid tjugo i fem på morgonen ungefär... Vi var i Ullared klockan 9 ungefär.. Det blev en hel del köpt och det var en supertrevlig dag med er två...:-)

I lördags var jag och mamma plus mina två morbröder och min moster plus några kusiner till på Minnesgudstjänst i Ljungby Kyrka.. Mormors namn skulle läsas upp bland annat och fina psalmer spelades under minnesgudstjänsten.. Var en jobbig gudstjänst för min del, när prästen sa mormors namn och det datumet hon dog på och hur gammal hon blev så brast det för mig... Tårarna ville aldrig sluta rinna nerför mina kinder. Och det blev inte bättre då den finaste låten började spelas, då grät jag ännu mera...

Jag saknar dig så otroligt mycket, du skulle bara veta.... Efter gudstjänsten gick vi allihopa ut till mormor och morfars grav och kollade på alla fina ljusen.. Känns fortfarande overkligt att ni verkligen inte finns i livet längre... Ni fattas oss alla...!!



Många ljus blev det och fint var det...




Mycket fint, vi saknar er!!!

Efter graven så åkte allihopa hem till morbror Göran för att fika och ha det trevligt=)



Mosters lilla gos Linnéa var också med =D
Mosters andra gos William var tyvärr hos sin pappa..

Pussar & Kramar
A








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar