torsdag 17 november 2011

Torsdag 17 november

Jag har varit i skolan idag... Har varit hemma ifrån skolan denna veckan och varit sjuk.... Har haft jättejobbig migrän och har det fortfarande.... Har haft migrän nu flera dagar på kort tid... Funderar på att kolla min syn nu igen...Och om det inte det så måste jag gå till läkaren och undersöka det så det inte är något allvarligt...

Har rätt mycket att göra i skolan och det är nog inte så konstigt att jag får migrän så lätt... Jag känner stressen skölja över mig och jag försöker ta en sak i taget men det går inte... Imorgon är jag ledig och då är det massvis med plugg att göra.... Ska ha lite fredagsmys imorgon kväll också med mitt fina hjärta, min underbara vän Jessica och hennes underbara dotter Philippa....

Är oerhört glad att jag har min underbara pojkvän/sambo... Han betyder så otroligt mycket för mig och han finns alltid där och stöttar mig... Och mina otroligt fina vänner.. Är så glad att jag har alla er som finns där och stöttar mig....

Pussar & Kramar
A

1 kommentar:

  1. Hej Gumman! Förstår verkligen att du tycker det är jobbigt, när det gäller tåget till och ifrån Växjö. Hoppas det löser sig. Älskar dig du och jag för alltid. Du har lyckats bra med din blogg bra skrivet, och med fina bilder =).

    SvaraRadera