fredag 18 juni 2010

Sommar 2010

Nu är sommaren här, får hoppas på lite bättre väder... Har redan hunnit göra lite saker. Förra helgen så var jag med på älsklingens systers möhippa nere i lund och malmö;) Var en helt underbar och helt toppen helg...Allting blev lyckat tycker jag:D De var länge sen jag skrattade så mycket som jag gjorde förra helgen. Denna veckan har varit ganska lugn, börjar som sagt jobba nu på måndag, ska bli riktigt kul;)

Midsommar denna helg som kommer, jag ska jobba midsommarafton till 16.15 och sen får vi se vad som händer. Men på midsommardagen ska jag och älsklingen och min underbara vän Jessica åka med mina föräldrar och alla andra till Öland och för att gå på vårat första björke i år. Förra året var blev de inget men nu ska vi åka;) Ska bli riktigt kul.... Sen den 3:de juli är dagen D ;) Det är dagen då min älskade storasyster gifter sig med sin Patrik... Ska bli riktigt mysigt och vackert, får vara beredd på näsdukar fram;) Sen helgen efter bär de av till Lund för bröllop igen då kristers syster gifter sig med sin Micke. ;) ska också bli riktigt kul. Men först midsommar 2010!!!!!!!!

Pussar & Kramar

A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar