söndag 20 juni 2010

Lördag!!!!

Idag har jag först och främst tagit de lugnt, jag har tvättat och sen var jag hemma hos mina föräldrar och åt mat;) vi kollade på bröllopet mellan kronprinsessan Victoria och hennes prins Daniel...De var så vackert;) Dem är så söta ihop och jag önskar dem all lycka! Vilken kärlek...=) Helt underbart att se, att två människor kan vara så lyckliga ihop...

Sen har jag umgåtts med min underbara vän Jessica ikväll, vi har ätit tacos ihop och sen gjorde vi en äppelpaj som vi senare åt..De var gott även fast ja var lite mätt efter tacosen;) Jag gick
därifrån lite innan halv ett.. Och nu sitter jag här när klockan är halv fyra på morgonen för jag kan ej sova. Älsklingen är i Lund i helgen då det är svensexa för hans systers blivande man. Saknar honom något enormt. Är så tomt utan honom och så jobbigt...Får se om jag kan sova lite snart...

Imorgon blir de till att ta de ganska lugnt... Eftersom att man ska jobba nu på måndag.... Nu börjar det ljusna.....

Saknar min pojk.....Och ska bli härligt när han kommer hem igen...

Pussar & Kramar

A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar