måndag 28 juni 2010

Midsommar!!!


Midsommar var ganska lugn och skön..Jag jobbade först från sju till fyra, sen cyklade ja hem och då hade älsklingen maten färdig så då åt vi lite sill och potatis och det;) jättegott..Sen mös vi bara hemma och sen gick vi en långrunda till Bergaviksbadet och satte oss vid bryggan och myste lite.=) Midsommardagen var jag ledig och då umgicks jag med min underbara vän Jessica och min underbara pojkvän, vi åt gott och så...Sen bar de av med mina föräldrar till Öland då vi hade lite femkamp och grillning innan vi hela gänget åkte till björket;) var 3 år sedan jag var där, och gud vad jag hade saknat det... Vilket underbart väder de blev och vilken underbar stämning. De måste vi göra om någon helg, härligt att dansa också.. Idag var det jobb igen, dagen gick förvånansvärt fort idag;) Ska snart sova för imorgon är det jobb hela dagen igen... Onsdag blir det till att vara barnvakt åt Philippa på förmiddagen, sen in till stan med mamma. Sen hämta tärnklänningen på kvällen;)
Ha de så bra tills vi hörs igen..

Pussar & Kramar

A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar