måndag 21 juni 2010

Sjukling:(

Idag är jag en liten sjukling...Första dagen på sommarjobbet idag;) Jag började 09.30 men åkte hem igen med 12.20 pga sjukdom.. Mina ben bar mig inte och jag kunde svimma när som helst. Jag hade så ont i huvudet och är så så förkyld...Älsklingen hämtade mig på jobbet och sen så när jag kom hem så la jag mig direkt och sov tre timmar. Nu har febern stigit till 38.5 och jag är så förkyld och huvudvärk. Så blir till att vara hemma imorgon med och sen e jag ledig på onsdag och så ska jag jobba på torsdag... För på lördag är det midsommardagen och då blir de björket;)

Kändes inte alls kul att åka hem från jobbet men vad gör man? När man äntligen får komma och börja jobba första dagen på sommarjobbet så blir man sjuk:( men men på torsdag är det på att igen;)

Nu sitter jag och tittar på Lotta på Liseberg, sen blir de nog till att gå och lägga sig igen..... Vi har fått upp våran nya hylla nu som älsklingen tog med sig hem ifrån sin syster i Lund så nu är den på plats också..=) Så nu sitter det lite kort på den också...

Ha de så bra tills vi hörs igen..

Pussar & Kramar

A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar