måndag 20 april 2015

Mysdag :)

I lördags skulle mannen springa Skälbyloppet så då passade jag på att ta med mig mina syskonbarn William och Linnea till Skälby för lite egentid. Vi tittade på alla djuren, klappade häst, getter och kaniner. Vi fikade på lite som jag hade köpt och vi åt sen glass i solskenet.

Dem hade de verkligen jätteroligt och skrattade. Var hur snälla som helst, lyssnade på mig, sprang aldrig bort och bråkade aldrig med varandra.

Vi avslutade med lång stund med lek på lekplatsen.

När mannen hade vart hemma och duschat efter loppet så hämtade han oss och så avslutade vi på Mc Donalds där barnen fick varsin happy meal. Överlyckliga såklart :)

Passade på att ta en hel del bilder med min telefon. Här kommer dem :)


































Moster älskar er så mycket och att se eran lycka för så lite gör mig så varm inombords.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar