torsdag 16 april 2015

Dagar man minns

Nu är det ett tag sedan jag skrev ett inlägg men har inte riktigt haft tiden.

Jag är tillbaka på min gamla arbetsplats och det känns väldigt skönt att vara tillbaka :)

Det var ju varit påsk och grejer. Det var en riktigt lugn påskhelg måste jag säga, har inte gjort så mycket faktiskt vilket inte tillhör vanligheterna.

På påskaftonen var det allsvensk premiär igen :) Äntligen måste jag säga, nu när hockeysäsongen är över så kan jag nu lägga all fokus på Kalmar FF. Det var pubsamling på Olearys med Kalmar FF Supporterunionen. Det var mycket folk och trevligt sällskap.

Sen åkte vi buss allihopa in till arenan. Det blev 0-0 mot Helsingborg men oerhört skönt och underbart att säsongen nu äntligen börjat.

Annars åt vi påskmat hemma hos min syster med familj.






Vi har även haft besök utav svägerskan med familj på lite fika. Alltid lika roligt att träffas, vilket kanske inte blir så ofta då dem bor i Lomma.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar