torsdag 24 juli 2014

Mysdag i Karlskrona

I tisdags på min lediga dag så åkte jag, min fina man, mina fina föräldrar och min älskade morbror Göran till Karlskrona. Vi åkte tidigt på morgonen, mötte upp morbror efter en stund. Vi stannade och fikade på rabarberpaj som mamma hade gjort. När vi kom fram till Karlskrona så började vi med att kolla lite på stan. Jag hittade faktiskt en tröja på Cubus som jag köpte...

Vi bestämde oss för att gå ner till hamnen och vi köpte varsin biljett till båten Axel som kör till Nättraby. Det var otroligt fint att se alla öarna och åka i kanalen. Många fina bilder och solen stekte på en, klarblå himmel och man var med personer som betyder mycket för mig.

På eftermiddagen åt vi på en fin restaurang vid torget.. Vi körde sen hemåt. Vi stannade inne vid hamnen här hemma i Kalmar och tog en glass vid alla båtarna. Vi avslutade sen dagen vid folkets park och kollade på bilarna.

















1 kommentar: