torsdag 17 juli 2014

Min hjälte, Victorialoppet 2014

I tisdags kväll var det dags för min fina man att springa Victorialoppet på riktigt för första gången. Han sprang 9 km på 40 minuter och 51 sekunder. Är så stolt över honom och tycker han är jätteduktig då han inte sprungit på allvar så länge. Det var inte så länge sen han bestämde sig för att börja springa på allvar så jag är superstolt.

Vi åkte direkt till Borgholm efter att vi slutat jobba. Vi mötte upp mina föräldrar, min syster och systerdotter inne i Borgholm och gick och åt på restaurang. Vi fikade lite även innan vi skulle kolla på när Krister sprang. Vi hejade och klappade på honom nästan ända fram till mållinjen. Min hjälte var trött efteråt och det är inte så konstigt.

Men grymt duktig är du i alla fall. Jag älskar dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar