måndag 14 juli 2014

Hej hopp.. :)

Det var ett tag sedan jag skrev här. Jag jobbar rätt mycket just för tillfället så har inte blivit att jag har orkat skriva något inlägg. Men jag har gjort lite roliga saker än bara jobbat. Jag har njutit av det fina vädret som varit de senaste dagarna. Häromkvällen var jag och min fina man på Larmtorget och lyssnade på Larz Kristerz. Inte mina favoriter men roligt att titta på allt folk som var. Vi avslutade kvällen med mat på Athena. Jag har även varit hemma hos min fina vän Anna och fikat. Hon bjöd på tårta för att hon hade fyllt år.



I onsdags eftermiddag/kväll var jag, min fina man, mina föräldrar, min syster, hennes man och deras dotter Linnea hos min morbror med familj i deras hus i Vassmolösa. Mina kusiner Anton och Melvin fyllde år. Alla mammas syskon var där och nästan alla kusiner var där. Vi satt ute i trädgården. Jag gick runt i den stora trädgården med min systerdotter Linnea. När jag såg henne springa och busa runt i trädgården tänkte jag på hur det var när man själv var liten och sprang runt i samma trädgård. Det är verkligen en speciell plats i mitt hjärta och många minnen ifrån den trädgården.





Just nu jobbar jag som sagt rätt mycket och sover väldigt lite och dåligt. Jag vaknar mitt i natten och blir kallsvettig och får svårt att andas och får svårt att somna om. Det är många tankar och funderingar som jag har. Jag hoppas verkligen att det förbättrar sig för vill ju göra ett bra jobb på jobbet och då är det viktigt att jag sover.

1 kommentar: