söndag 11 maj 2014

Obesegrade :)

Jag talar förstås om bästa Kalmar FF. Efter 9 spelade matcher så är Kalmar FF det enda laget i allsvenskan som är obesegrade och har bara släppt in 5 mål på 9 matcher. Det är sjukt bra.

Kalmar FF har börjat allsvenskan oerhört bra och det känns underbart verkligen. Det känns som om att Kalmars säsong kommer bli fantastisk.

Det är en speciell och magisk känsla att stå i klacken och sjunga för Kalmar. Igår mot Norrköping kunde jag tyvärr inte gå på matchen för jobbade 8-21:30,  men jag hörde på radiosporten.. Underbart med vinst och med 2-0 dessutom och ännu en 3 poängare.

Det var dock mindre kul när Markus Thorbjörnsson utgick skadad. På tv bilder jag sett i efterhand såg det hemskt ut... Det gjorde ont bara jag såg händelsen. Jag hoppas han kryar på sig fort för han är en riktigt duktig och skicklig fotbollsspelare som behövs i laget...

Nästa match är den 20 maj borta mot Häcken och hoppas såklart på 3 nya poäng och mot serieledning.

Kommer stötta laget hela vägen ut. Smålands stolthet nummer 1 är Kalmar FF..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar