tisdag 20 maj 2014

=)

Häromdagen umgicks jag med min fin fina vän Maria som även var min tärna på mitt bröllop :)

Vi åkte till citygross och handlade inför tacosen, när vi kom hem hit så kollade vi på bilder som vi framkallat från bland annat vår bröllopsresa.. Sen fixade vi lite tacos och vi satt faktiskt ute på vår uteplats och åt i det fina vädret.. Vi spelade även lite kortspel och lite andra spel..

Det är alltid roligt att umgås med henne och vi har alltid roligt ihop.. Vi kan bara titta på varandra och sen brista ut i skratt och ingen vet vad vi skrattar åt egentligen :)

Min fin fina vän.. Jag älskar dig vännen :)

I fredags var jag, mannen och min pappa på division 2 derbyt på Guldfågeln Arena.. Det var Lindsdals IF och IFK Berga som spelade.. Vi höll självklart på IFK Berga och dem vann med 4-1 :) Var härlig stämning :)




På hemvägen tog jag lite bilder på Sveriges finaste fotbollsarena Guldfågeln Arena :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar