onsdag 18 december 2013

Ögonblicket då jag insåg :)

Tänkte berätta om ögonblicket då jag insåg att jag älskar Krister och att jag verkligen hittat den rätta och mannen i mitt liv.

Det var december 2007, vi hade varit tillsammans i ungefär 4 månader. Krister tog med mig till kyrkogården där hans älskade mamma ligger begraven sen många år tillbaka. När vi kommer fram till graven så säger han helt plötsligt med en fin stämma...

" Hej Mamma. Krister här. Detta är Anna. Henne skulle du tycka om. Det vet jag"

Då smälter jag och verkligen inser att gud vad jag älskar denna killen och att han är en kille jag ska vara rädd om och aldrig släppa.

Det var så hjärtskärande men så sött på något vis. '

Och jag är väldigt lyckligt lottad som har en sån fin man som han.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar