söndag 8 december 2013

:)

Igår var jag med min man på julbord med hans jobb Guldfågeln. Vi var i Stagneliusskolans matsal men innan var jag, Krister och hans kompis Olle hemma hos Sanna på lite förfest innan. Vi tog taxi in till julbordet och hade en mycket trevlig kväll där med god mat och trevligt sällskap. 

Vi gick sen in mot stan för att gå på krogen. Vi träffade även Kristers kompisar ute så jag, Krister, Henke och Per var både på Krögers och sen avslutade vi inne på Olearys. Vi var hemma efter halv tre inatt. 

Så idag är man väldigt seg i huvudet och ute snöar det och ingen värme direkt. 
Ikväll blir det fotbollsträning för mig och syrran. Ska bli riktigt skönt att få röra lite på sig.

Denna veckan som kommer består av praktik måndag, tisdag,torsdag och lördag. Ska även på julfika hos min älskade farfar och hans fru på torsdag. Ska även göra ett besök hos tandläkaren på onsdag. Ingen höjdare direkt då jag fortfarande har problem med en visdomstand. Hoppas alla får en härlig vecka som kommer :) 



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar