onsdag 25 december 2013

Julafton i Trekanten 24/12 2013

Igår var vi hemma hos mannens syster Susanne, hennes man Magnus och deras två fina barn Frida och Maria. 

Min andra svägerska Ellinor, hennes man Micke och deras två fina barn Liam och Sanna var också där.  Min mans morbror kom också. Svärfar med sambo var också där så det var full rulle. 

Vi fikade först innan Kalle Anka började vid 15:00. Efter Kalle Anka kom tomten på besök och hade lite paket med sig. 

Alla verkade vara väldigt nöjda med sina julklappar och det blev både jag och mannen. Efter julklappsutdelningen hjälptes vi åt med julbordet och gott blev det verkligen :) 

Julafton blev verkligen lyckad.. Jag, mannen och Magnus gick bort till kyrkan i Trekanten för att vi skulle höra på när Susanne sjöng i kören. Det var stämningsfull musik och psalmer. Vi tog lite gröt hemma hos Susanne och Magnus innan vi åkte hem. Vi var hemma någon gång inatt. 

 
 Min älskade man och våran älskade katt på dagen innan vi skulle åka till Trekanten. 

 Maria, Liam och Frida

Svärfar med sambo

Jag, svärfars sambo Ann-Christin och min svägerska Ellinor

Magnus, Svärfar och Michael


Maria


Svärfar, Krister och Ann-christin

Michael och Magnus

Frida med Sanna

Granen med julklappar under

Lilla Liam :)


Susanne med Sanna

Kära tomten kom på besök

Maria

Nu är det dags för mat :)

Liam :)

Min älskade man med sin systerdotter Maria.

Hade en helt underbar julafton :) tack för det :)












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar