måndag 8 oktober 2012

Tiden går

Tiden går!! Är inne på min sista vecka på praktiken nummer 2. Har bara 4 dagar kvar. Kommer sakna alla men ska bli kul att komma tillbaka till skolan och träffa alla underbara klasskamrater igen :) Denna lediga helg som var gick fort. I fredags kväll var jag och mitt fina hjärta hos min syster och hennes familj och åt tacos. Det var riktigt gott och trevligt.. I lördags shoppade jag loss på stan, vilket jag behövde :) och igår var vi och kollade Kalmar FF mot Djurgården hemma på Guldfågeln Arena :) snygga mål men bara 2-2.. Vi är nu inne i oktober. Det är snart bara 4 månader kvar tills man är färdigutbildad omsorgsassistent och får jobba med det jag verkligen brinner för.. Kan inte tänka mig ett bättre jobb. Det känns toppen. Lägger också ut en bild på en väldigt skön stil som vår katt har:) Pussar & Kramar mina älskade vänner

1 kommentar:

  1. Hej gumman! Ja, tänk vart tiden går fort. Ja förstår att det ska bli kul att träffa dina kompisar i skolan nästa vecka. Du har verkligen varit duktig som jobbat långa dagar vardagar som helger. Du kommer verkligen passa perfekt för det här jobbet. Du och jag för alltid. jag älskar dig pussssss.

    Din kärlek Krister!

    SvaraRadera