måndag 29 oktober 2012

De bästa

Denna helgen har varit den bästa på länge:) i Fredags hade man självstudiedag och hann bland annat umgås med mitt fina hjärta innan han åkte för att jobba kväll. I lördags var jag på stan med min underbara vän Jessica :) vi hade lika kul som vi alltid har :) på kvällen hade vi besök utav mamma, pappa, Maria, Patrik, Linnéa och Tommy. Vi bjöd på köttfärspaj och glass till efterrätt :) de var en jättetrevlig kväll verkligen :) igår var jag och mitt fina hjärta hos hans syster med familj i Trekanten för att byta till vinterdäck bland annat. Vi bestämde oss för att åka en vända till Nybro för att gå på ÖOB och för att hälsa på min moster med familj :) vi fikade, pratade och gick promenad :) en underbar dag hos dem bästa :) nu är de bara lektion imorgon och på onsdag och sen är de ledigt fram till måndag då min sista praktik någonsin börjar :) pussar & kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar