torsdag 25 oktober 2012

Jösses!!

Nu är denna veckan i skolan slut.. Imorgon blir det lite pluggande hemma när det gäller examensarbetet men först ska jag umgås med min underbara pojkvän som jag knappt sett eller träffat på hela veckan eftersom han jobbar kväll denna veckan..

Igår hade vi två föreläsningar i skolan om sorg och sorgarbete och det var jobbigt att prata om då minnen från bland annat mormors bortgång gjorde sig påmind. Men fick även funderingar på att vi ska ta vara på varandra och på livet, för vi vet aldrig vad som händer.. På kvällen så var jag, min underbara vän och klasskamrat Kristina och en till ifrån klassen på lite party. Det var hela gänget från Berlin som vi träffade i maj och som ville bjuda oss på lite fest innan dem åker tillbaka imorgon. Det var en väldigt trevlig kväll :) Sov över hos Kristina och de tackar jag henne för, vet inte vad jag skulle göra utan henne.. :)

Nästa vecka går vi bara mån-ons och sen börjar vi vår sista praktik v 45. Det är med blandade känslor jag går ut på praktik.. Hade velat träffa mina klasskamrater lite till och när vi kommer tillbaka från praktiken så är vi redan i december.  Och sen tar vi ju examen i januari och då splittras vi... Jag fattar inte vad denna tiden har tagit vägen. Det är mindre än 3 månader kvar till examen och jag är stolt över mig själv..

Ha de toppen alla mina vänner :) Pussar & Kramar
A

1 kommentar:

  1. Hej Gumman!

    Först och främst vill jag säga att jag är väldigt stolt över dig. Du har verkligen varit kanonduktig. Det gäller både dina studier och under dina praktiker. Förstår att det känns ledsamt att skiljas ifrån dina klasskompisar. Du får väl försöka hålla kontakten med dem efter att din utbildning är klar =).

    Jag älskar dig Du och Jag för alltid.

    Din kärlek Krille!

    SvaraRadera